Wereldwijde missiekritieke ondersteuning voor ADVA Optical Networking
Wij zijn doorgewinterde ADVA Optical Networking-experts en bieden uitgebreide ondersteuningsdiensten. Ons team bestaat uit support engineers afkomstig van over de hele wereld. We hanteren een 'Follow the sun' ondersteuningsmodel. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat er overdag altijd technische expertise beschikbaar is voor onze klanten – waar ook ter wereld. In klanttevredenheidsonderzoeken scoren we consistent boven de 80%. Dit is het gevolg van ons high-touch ondersteuningsmodel en de enorme ervaring binnen het team.
Onze support engineers zijn verantwoordelijk voor de volgende key deliverables die onze klanten van ons verwachten.
- De beste SLA's voor dekkingsuren en reactie- en hersteltijden.
- De beschikking over patches en onderhoudsreleases van software.
- 24/7 telefonische bereikbaarheid met rechtstreekse toegang tot een ondersteuningsmedewerker.
- Hulpmiddelen voor configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportage.
- 24/7 toegang tot de support portal, waar een grote hoeveelheid documentatie en informatieve artikelen te vinden is.
Aanvullende services
De mensen van Nomios Nederland bieden diverse aanvullende maatwerkservices. Deze services kunnen geheel worden afgestemd op je specifieke omstandigheden en bestaan uit de volgende opties:
On-site of near-site support engineer
Ondersteuning in de plaatselijke taal
Toegewezen contactpersoon
Ondersteuning voor multi-vendor stacks
Controles van operationele status en prestaties
Operationele trainingen
Service Level Agreement (SLA)
Onze experts staan voor je klaar
Ben je op zoek naar prijsinformatie, technische gegevens, support of een offerte op maat? Ons team van experts in Zoeterwoude staat klaar om je te helpen.
