- HomeSupport
Support
Geregistreerde klanten kunnen hun verzoeken en vragen online aanmaken, bewerken en volgen in onze supportportal.
Nieuwe support verzoeken
Supportvragen kunnen alleen via het supportportal worden ingediend. Deze kunnen niet per telefoon worden doorgegeven. Opvolging en updates kunnen per telefoon of e-mail gedaan worden. Op deze manier kunnen wij je het snelst helpen.
Toegang tot supportportal
Als je nog geen toegang hebt tot onze supportportal, neem dan contact op met onze support desk en zij zullen een account voor je aanmaken. Stuur een e-mail naar [email protected].
Dringende verzoeken - P1 and P2
Alle nieuwe supportvragen moeten via de supportportal worden ingediend. Wanneer het een 'Prioriteit 1' of 'Prioriteit 2' classificatie betreft, log je het incident eerst in de portal en vervolgens bel je ons via één van onderstaande nummers.
- België / Luxemburg: +32 (0)3 808 2200
- Nederland: +31 (0)71 750 1526
Incident prioriteiten index
Bepaal de prioriteit van je incident met de Customer Bussiness Impact (CBI) matrix hieronder. Kies het niveau van 'criticality' en 'service restriction' om de impact op jouw organisatie te bepalen.
Laatste nieuws en blog

WAF F5 Networks
WAF technologie moet zich aanpassen nu apps steeds meer verspreid zijn
Naarmate de werklast zich uitbreidt over verschillende omgevingen en app architecturen, willen organisaties consistente beveiligingscontroles kunnen afdwingen op alle applicaties, overal.

Frank Kyei-Manu from F5

Zero-Trust ZTNA
ZTNA 1.0 vs ZTNA 2.0
ZTNA 2.0 zorgt voor een nieuw tijdperk van veilige toegang. Het lost vertrouwensproblemen op door stilzwijgend vertrouwen op te heffen, zodat organisaties goed beveiligd zijn.
CSR
Een boom voor elke optic: hoe Nomios zich inzet voor herbebossing
Nomios heeft in het Rif-gebied in Marokko 5000 bomen geplant. Dit ligt geheel in lijn met onze CSR initiatieven.

Jan-Willem Sipman