- HomeSupport
Support
Geregistreerde klanten kunnen hun verzoeken en vragen online aanmaken, bewerken en volgen in onze supportportal.
Nieuwe support verzoeken
Supportvragen kunnen alleen via het supportportal worden ingediend. Deze kunnen niet per telefoon worden doorgegeven. Opvolging en updates kunnen per telefoon of e-mail gedaan worden. Op deze manier kunnen wij je het snelst helpen.
Toegang tot supportportal
Als je nog geen toegang hebt tot onze supportportal, neem dan contact op met onze support desk en zij zullen een account voor je aanmaken. Stuur een e-mail naar [email protected].
Dringende verzoeken - P1 and P2
Alle nieuwe supportvragen moeten via de supportportal worden ingediend. Wanneer het een 'Prioriteit 1' of 'Prioriteit 2' classificatie betreft, log je het incident eerst in de portal en vervolgens bel je ons via één van onderstaande nummers.
- België / Luxemburg: +32 (0)3 808 3129
- Nederland: +31 (0)71 750 1526
Incident prioriteiten index
Bepaal de prioriteit van je incident met de Customer Business Impact (CBI) matrix hieronder. Kies het niveau van 'criticality' en 'service restriction' om de impact op jouw organisatie te bepalen.
Laatste nieuws en blog

NIS2
NIS2 adviezen voor CISO’s
Als CISO is het belangrijk om de vereisten van de NIS2-richtlijn te begrijpen en ervoor te zorgen dat jouw bedrijf tijdig aan de eisen voldoet.

Onderneming
Nomios Group groeit in Zuid-Europa met overname Italiaanse cybersecurity expert Aditinet
De acquisitie van Aditinet versterkt de positie van Nomios als een van de meest toonaangevende Europese cybersecurity dienstverleners.

Sébastien Kher

Juniper Networks Award
Nomios wint Juniper Networks Worldwide Partner of the Year award
Op 2 februari 2022, tijdens de Juniper Networks Partner Executive Summit in Madrid, werd Nomios uitgeroepen tot Juniper Networks Partner of the Year voor 2022.