Nieuwe support verzoeken
Supportvragen kunnen alleen via het supportportal worden ingediend. Deze kunnen niet per telefoon worden doorgegeven. Opvolging en updates kunnen per telefoon of e-mail gedaan worden. Op deze manier kunnen wij je het snelst helpen.
Toegang tot supportportal
Als je nog geen toegang hebt tot onze supportportal, neem dan contact op met onze support desk en zij zullen een account voor je aanmaken. Stuur een e-mail naar [email protected].
Dringende verzoeken - P1 and P2
Alle nieuwe supportvragen moeten via de supportportal worden ingediend. Wanneer het een 'Prioriteit 1' of 'Prioriteit 2' classificatie betreft, log je het incident eerst in de portal en vervolgens bel je ons via één van onderstaande nummers.
- België / Luxemburg: +32 (0)3 808 3129
- Nederland: +31 (0)71 750 1526
Incident prioriteiten index
Bepaal de prioriteit van je incident met de Customer Business Impact (CBI) matrix hieronder. Kies het niveau van 'criticality' en 'service restriction' om de impact op jouw organisatie te bepalen.