Infradata, een vooraanstaand leverancier van cyber security en cloud networking oplossingen, lanceert een vernieuwde merkidentiteit en een nieuwe website om de verdere groei van het bedrijf te ondersteunen.
De nieuwe website Infradata.com straalt het innovatieve karakter van het bedrijf beter uit en onderstreept de toenemende internationale aanwezigheid, met vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Polen, Verenigd Koninkrijk en de VS. De groei van Infradata is het resultaat van zowel sterke organische groei als van diverse overnames. Inmiddels bestaat meer dan de helft van de omzet van het bedrijf uit cybersecurity en dit omzetaandeel blijft sterk groeien.
Het afgelopen jaar behaalde Infradata een omzetgroei van 47 procent, dankzij nieuwe klanten en nieuwe projecten. Daarbij ging het veelal om belangrijke trajecten op het gebied van digitale transformatie en cybersecurity. De klanten zijn afkomstig uit een breed scala aan sectoren, waaronder de financiële dienstverlening, e-commerce & retail, overheid & public sector, service providers en cloud & datacenters
De verdere groei van de organisatie wordt ook onderstreept door een continu recruitmentprogramma. Dit jaar is het Infradata-team in Europa al met 39 procent gegroeid, vooral met technical solution specialists en professional services experts. Het bedrijf blijft mensen aannemen, een overzicht van de vacatures is hier te vinden.
“De lancering van de nieuwe Infradata-website sluit aan op de verdere groei van het bedrijf”, zegt Leon de Keijzer, CEO van Infradata Group. “We zien dat organisaties in iedere sector momenteel een digitale transformatie doormaken, of het nu een retailer is die een veilige omnichannel beleving voor zijn klanten ontwikkelt, of een fintech-onderneming die uitbreidt naar nieuwe regio’s. We zijn trots op onze expertise en op de ‘first time right’ aanpak van onze technische experts. Maar de grootste voldoening halen we uit de resultaten die uiteindelijk door onze klanten worden behaald.”