Wereldwijde missiekritieke ondersteuning voor A10 Networks
Wij zijn doorgewinterde A10 Networks-experts en bieden uitgebreide ondersteuningsdiensten. Ons team bestaat uit support engineers afkomstig van over de hele wereld. We hanteren een 'Follow the sun' ondersteuningsmodel. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat er overdag altijd technische expertise beschikbaar is voor onze klanten – waar ook ter wereld. In klanttevredenheidsonderzoeken scoren we consistent boven de 80%. Dit is het gevolg van ons high-touch ondersteuningsmodel en de enorme ervaring binnen het team.
Onze support engineers zijn verantwoordelijk voor de volgende key deliverables die onze klanten van ons verwachten:
- De beste SLA's voor dekkingsuren en reactie- en hersteltijden.
- De beschikking over patches en onderhoudsreleases van software.
- 24/7 telefonische bereikbaarheid met rechtstreekse toegang tot een ondersteuningsmedewerker.
- Hulpmiddelen voor configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportage.
- 24/7 toegang tot de Support Portal, waar een grote hoeveelheid documentatie en informatieve artikelen te vinden is.
Support diensten
Value-added services
Het Nomios Nederland-team biedt aanpasbare diensten met toegevoegde waarde. Deze services kunnen worden aangepast aan de individuele situatie van elke klant en omvatten de volgende opties:
- Op locatie of bij de ondersteuningsmedewerker ter plaatse
- Lokale taalondersteuning
- Aangewezen contactpersoon
- Multi-leverancier stack-ondersteuning
- Operationele en prestatie-gezondheidscontroles
- Operationele trainingsklasse
- Service Level Agreement (SLA)
Onze experts staan voor je klaar
Ben je op zoek naar prijsinformatie, technische gegevens, support of een offerte op maat? Ons team van experts in Zoeterwoude staat klaar om je te helpen.
