Zichtbaarheid van internet en cloud voor serviceborging
Een combinatie van actieve en passieve bewakingstechnieken plus realtime detectie van internetstoringen geeft diepgaand inzicht in de gebruikerservaring van de applicaties en services die jes levert en gebruikt.
Synthetiek van netwerken en toepassingen
Hop-by-hop inzicht in LAN-, WAN-, internet- en cloudnetwerken, gecorreleerd met BGP-routering en meetgegevens over de ervaring met web- en API-transacties.
Cisco ThousandEyes met Cisco Catalyst 9000-switches
Cisco ThousandEyes Internet en Cloud Intelligence met Cisco Catalyst 9000-switches biedt end-to-end zichtbaarheid, zodat IT-teams de netwerken en toepassingen kunnen zien en beheren waarop ze vertrouwen, maar die ze niet rechtstreeks beheren.
Cisco SD-WAN en Cisco ThousandEyes
Cisco ThousandEyes Internet en Cloud Intelligence, gecombineerd met Cisco SD-WAN, levert optimale digitale ervaringen met end-to-end zichtbaarheid van WAN-rand tot overal waar het voor je bedrijf van belang is.
Webex van Cisco en Cisco ThousandEyes
Cisco ThousandEyes Webex Agents, nu geïntegreerd in Webex-datacenters, bieden uitgebreide, bidirectionele zichtbaarheid in de Webex-omgeving. Dit geeft het IT-team een duidelijke zichtlijn tussen gebruikerslocaties en Webex-services.

End User Monitoring
Client-gebaseerde endpoint-agent bewaakt gebruikersspecifieke applicatie-ervaring en end-to-end netwerkpad, van WiFi naar ISP naar VPN-gateway naar bestemmingsservice.
Voordelen van Cisco ThousandEyes End User Monitoring:
- Ondersteun het digitale personeel: Krijg inzicht in de ervaring van externe medewerkers en stel IT-helpdesks in staat om problemen sneller op te lossen.
- App-ervaringsproblemen oplossen: Monitor interacties van werknemers met webgebaseerde applicaties om een goede ervaring en productiviteit te bevorderen.
- Bekijk end-to-end connectivity: Visualiseer netwerkpaden van gebruikersapparaat naar WiFi-toegangspunt, ISP's en VPN-gateways naar SaaS en interne applicaties.
Internet Insights
Collectieve netwerktelemetrie van ISP-, cloud- en edge-serviceproviders plus software-as-a-service (SaaS)-gegevens over uitval van applicaties zorgen voor realtime detectie van uitval van internet en applicaties.
Netwerkstoringen
Netwerkstoringen kunnen moeilijk te isoleren zijn, vooral binnen een service provider netwerk. Internet Insights detecteert netwerkstoringen door na te gaan waar het verkeer binnen het netwerk van de serviceprovider wordt beëindigd.
Uitval van applicaties
Het beheer van gebruikerservaringen voor software-as-a-service (SaaS) applicaties kan ontmoedigend zijn, aangezien IT geen controle heeft over de code of de levering ervan. Internet Insights biedt inzicht in de beschikbaarheid van applicaties, de uitval, de omvang en de reikwijdte.
Onze experts staan voor je klaar
Ben je op zoek naar prijsinformatie, technische gegevens, support of een offerte op maat? Ons team van experts staat klaar om je te helpen.
