Service delivery management

Onze service delivery management teams zorgen er voor dat de services die wij leveren perfect aansluiten op de behoeften en doelstellingen van jouw organisatie.

Placeholder for Young engineers whiteboard designYoung engineers whiteboard design

Onze servicemanagementteams werken volgens een overeengekomen en uitgebreid service delivery plan en zorgen ervoor dat we waarde leveren en een hoog rendement op jouw technologie-investering laten zien.

Ons service delivery management brengt jouw organisatie en IT samen ten voordele van de organisatie als geheel - en elimineert de nadelige "wij tegen zij"-mentaliteit. Onze service delivery teams optimaliseren het gebruik van security en netwerk services, terwijl het rendement op de investering wordt gemaximaliseerd.

Effectieve service delivery processen moeten:

  • De inhoud van IT-services helder definiëren
  • Duidelijk de rollen en verantwoordelijkheden van klanten, gebruikers en serviceproviders definiëren
  • Heldere verwachtingen van servicekwaliteit, beschikbaarheid en tijdigheid vaststellen

Services moeten worden afgestemd op jouw specifieke behoeften en budget. Door duidelijke dienstverleningsprocessen vast te stellen, kunnen we uitwerken hoe we services kunnen verlenen met de juiste mix van interne medewerkers/middelen en externe leveranciers. Het kunnen meten van de resultaten van onze diensten is essentieel voor de dienstverlening. We gebruiken en delen zinvolle metrics om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Kenmerken en voordelen

Ga voor operationele topkwaliteit

Het ondersteunen van jouw veilige digitale infrastructuur vanuit een business perspectief lijkt logisch maar is uitdagend om te implementeren omdat tooling niet service georiënteerd is en processen niet slim geïntegreerd zijn. Nomios biedt ITIL best practices out-of-the-box en is volledig service-georiënteerd.

Verbeterde verantwoordingsplicht en sterkere afstemming tussen uw organisatie en IT.

Met ons service delivery management zorg je voor een betere afstemming tussen jouw kernfuncties en IT als kritische ondersteuningsfunctie. Door een betere afstemming is er meer verantwoording, waarbij acties worden afgemeten aan overeengekomen doelstellingen.

Verlaging van de operationele kosten en meer efficiëntie, en meer transparantie rond IT-kosten en -processen.

Effectief service delivery management zorgt ervoor dat je beter in staat bent jouw activiteiten te schalen zonder dat je veel mensen hoeft in te huren. Dit is te danken aan automatisering, betere afstemming en verbeterde efficiëntie, en het stelt je in staat het meeste uit jouw bestaande middelen te halen.

Verbeterde dienstverlening en grotere klanttevredenheid.

Door de dienstverlening af te stemmen op de behoeften van jouw organisatie, krijg je technologische diensten die jij en jouw team wensen, wat leidt tot een betere klantervaring. Dit wordt ondersteund door een verbeterd incident- en escalatiebeheer, waardoor het proces van probleemmelding tot probleemoplossing wordt versneld en dat leidt weer tot een betere klantenservice.

Betere planning, besparing van tijd en geld, effectiever beheer van veranderingen.

Door jouw service management gestructureerd aan te pakken, beschik je over een kader en de best practice-processen die nodig zijn om de juiste strategische beslissingen te nemen en tegelijkertijd kostbare en tijdrovende fouten te voorkomen. Bijvoorbeeld door de invoering van effectieve kennismanagementprocessen die een betere informatiedeling ondersteunen en jouw bedrijf beschermen tegen de financiële en juridische gevolgen van een datalek.

Beter risicobeheer, wat leidt tot een stabielere en veiligere technologische omgeving.

Door een aanvaard kader en welomschreven processen te volgen, worden de risico's verbonden aan verandering sterk verminderd. Door geaccepteerde processen te volgen, worden planning en testen verbeterd, wordt de communicatie binnen jouw organisatie beter en wordt de kans op een aanzienlijke onderbreking van de dienstverlening kleiner. Met meer standaardisatie en geformaliseerde rollen, processen en beleidslijnen zal jouw technologieplatform robuuster, veerkrachtiger en veiliger zijn.

Hoger rendement op jouw technologie-investeringen.

Door processen in te voeren die de best practices voor het beheer van belangrijke IT-diensten en -functies weerspiegelen en vervolgens beleidslijnen en procedures op te stellen om ervoor te zorgen dat die processen worden gevolgd, zal je een aantoonbaar hoger rendement van jouw technologie-investering genieten, wat onnodige werklast vermindert, de toegang en communicatie verbetert en de productiviteit van het team verhoogt.
Gerelateerde oplossingen

Afgestemd op jouw behoeften

Onze kracht ligt in onze flexibiliteit en focus op het ontwikkelen van oplossingen op maat voor onze klanten. Ontdek op welke gebieden wij jouw IT-team kunnen ondersteunen.

Support servicesKrijg vandaag nog betere support voor jouw organisatie

Breid je IT-team uit met onze support services, zodat je problemen kan aanpakken voordat ze jouw organisatie beïnvloeden.

Placeholder for Portrait of male grey hear wearing poloPortrait of male grey hear wearing polo

Laatste nieuws en blog